Obec Oudoleň
česky english deutsch

Zlatý list - Krajské kolo ve Sluneční zátoce

16.5.2016

Naši žáci úspěšně reprezentovali školu v krajském kole přírodovědné soutěže Zlatý list. Šestičlenné družstvo Užovek ve složení Jan Kubát, Jan Zvolánek, Josef Stehno, Štěpán  Zvolánek a naše bývalé žákyně Anička Blažková a Nela Frűhbauerová obsadilo 2. místo. Děkujeme za výbornou reprezentaci školy a obce. Dagmar Losenická

• Ve čtvrtek jsme jeli na soutěž do Sluneční zátoky. Byli jsme tam jednu noc. První den jsme šli do Pavlova. Druhý den jsme šli na stezku. Byli jsme druzí, bohužel nepostupujeme dále. Jan K., 5. r.
  • Byli jsme v Sobíňově, tam jsme byli druzí, postoupili jsme do kraje. Dne 12. 5. jsme ráno nasedli na vlak, jeli jsme do Havlíčkova Brodu, tam jsme přesedli a jeli do Světlé nad Sázavou a tam jsme zase přesedli a jeli jsme do Vilémovic. Šli jsme pěšky do Foglarovy Sluneční zátoky. Čtvrtek 12. 5. - rozlosování stezky pro starší, představení prací, oběd, exkurze do Pavlova, rozlosování stezky pro mladší, večeře, beseda o Jaroslavu Foglarovi, táborák. Pátek 13. 5. -  snídaně, stezka, oběd, vyhlášení (byli jsme 2.) Moc se mi to líbilo. Jan Z., 4. r.
  • Dne 24. 4. 2016 jsme v Sobíňově postoupili do krajského kola soutěže ZLATÝ LIST. To  se  konalo  ve  dnech 12. - 13. 5. 2016 ve Sluneční zátoce. Tam se konal letní tábor nejstaršího českého skautského oddílu PRAŽSKÁ DVOJKA s vedoucím JAROSLAVEM FOGLAREM. Sešli jsme se na vlakovém nádraží ve Ždírci n/D. Odtud jsme jeli do Havlíčkova Brodu. Z Havlíčkova Brodu jsme jeli do Světlé n/S. a ze Světlé n/S. "Posázavským pacifikem" do Vilémovic. Odtud jsme šli do Sluneční zátoky. Tam na nás už čekali pracovníci z Chaloupek. Ubytovali jsme se a šli se najíst. Byl guláš s těstovinami. Potom jsme se sešli ve 13.15 a šli jsme do Záchranné stanice Pavlov. Tam mají zraněná a nemocná zvířata. Potom jsme se vrátili. Celkem jsme ušli 9 km (4 km tam, 1 km v areálu a 4 km zpět). Šli jsme na večeři a byly opět těstoviny. Potom šel za každý tým jeden zástupce (za nás Honza Z.) do lesa a našli tato písmena a čísla 2 - 0 - 1 - 6 - L - Z -  Ť - Á - A - K. To dohromady tvořilo slovo: ZLAŤÁK 2016. Pořadí soutěžících týmů bylo takové, kolikáté bylo jeho písmeno nebo číslovka ve slově. Honza našel "Ť" a tak jsme byli 4. Také jsme ve čtvrtek prezentovali, jak pečujeme o přírodu. Z toho se nám přičetlo 9 bodů z deseti! V pátek ráno jsme se v 6.30 probudili  a šli na snídani. Pepa, Jenda a Honza šli v 8.44 a já, Áňa a Nela jsme šli v 9.40 hodin. Po snídani nás čekala jednotlivá stanoviště s úkoly: 1. stanoviště - Zdravý životní styl, 2. stanoviště - Mapy, 3. stanoviště -  Ptáci, 4. stanoviště - Les a myslivost, 5. stanoviště - Rostliny, 6. stanoviště - Samoobslužné otázky, 7. stanoviště - Vodní živočichové, 8. stanoviště - Skauting. Celkově jsme získali 141 bodů ze 170 a skončili jsme druzí ze sedmi!!!!!! První tým měl 147,5 bodů. Domů jsme odjížděli s výbornými pocity. MOC SE MI TO LÍBILO! Štěpán Z., 5. r.

Anketa

Uvítali byste u nás jednodenní volby jako na Slovensku?

Historie anket

Náhodné foto

Příprava besídky

Počasí

Novinky e-mailem

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

K poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti používáme soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Zjistit více